I Can't See My Dream
I Can't See My Dream
YOU+ME=LOVE
درباره وبلاگ


گاهی اوقات آرزو می کنم ای کاش تک پرنده عاشقی بودم که میان صدها هزار پرنده بتوانم به قله بلند سرزمین هستی برسم و پرواز کان نغمه سر دهم که... من شیدای عاشقانه تو را دوستت دارم به وبلاگ من خوش اومدید وبلاگ منو با نظرات زیباتون منور کنید ممنونم
آرشيو وبلاگ
نويسندگان

 


matn ahang

 

 یه روزی ، یه جایی
 

یه دل شکوندم

 یکی‌ عاشقم شد و بپاش نموندم
 

چه آسون  چه راحت ازش گذشتم

دلم رو به قلبی دیگه سپردم

پریشنو گریون ‌و دل شکسته

هنوزم به هیچکی‌ دلی‌ نبسته

چقدر میگفت دوباره

دوباره برگرد

چه روزا که بی‌ من تنهایی‌ سر کرد

اما حالا که دارم فکر می‌کنم میبینم انگار

اونی که باخته بازی‌ رو فقط من بودم این بار

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشقو ببینم

از شدت عشق از رو لبی بوسه بچینم

پشیمونــــــــــم  پشیمونـــــــــــــم

من دیگه بی‌ تو نه نمیتونم

نمیخونـــــــم نمیخونـــــــــم

من دیگه جز برای تو نمیخونم

اما حالا که دارم فکر می‌کنم میبینم انگار

اونی که باخته بازی‌ رو فقط من بودم این بار

حتی یه بار نشد که بعد از اون عشقو ببینم

از شدت عشق از رو لبی بوسه بچینم

پشیمونــــــــــم  پشیمونـــــــــــــم

من دیگه بی‌ تو نه نمیتونم

 نمیخونـــــــم نمیخونـــــــــم

 

http://www.up.shadfa.com/images/66ozeewtfv8akyafgmv.jpg

 

برای دانلود کلیک کنید

 

 

هرکی نظر نده الهی کچل بشه هه هه

 

دوستتون دارم

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 



نظرات شما عزیزان:

ماه تنها
ساعت15:38---5 ارديبهشت 1392
خودت کچل بشی به روم ماسر بزن خوشحال میشم.www.fbchat.ir
راستی خیلی دنبال این اهنگه عبدالمالکی بودم امیدوارم بتونم تووبلاگ شما دانلودش کنم.بابای.ماه تنها.


آرمين
ساعت23:53---22 مهر 1390
3ilam ajab web nice darid........1 sari ham az web man bezan khoshhal misham bb

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پيوندها



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 790
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1

[ طراحی : نایت اسکین ] [ Weblog Themes By : Night Skin ]